Kızlar merhaba dün biraz kanamam oldu 4 haftalık gebeyim. Doktoruma göründüm ultrasonla baktı kese biraz yayılmış dedi ama bozulmuş demedi olumsuz birşey demedi progestan verdi böyle bir durum yaşayan oldu mu olduysa aydınlatır mısınız kese düzelir demi biraz yayılmış dedi sadece.