Demetslt momsturk oda sıcaklığına gore giydiriyorum 25 derecenin altında olduğunda normal penye takım bide yelek giydiriyorum kundak yapmıyorum zaten pamuklu battaniyesi ile uyutuyorum 😬
Bebiscann momsturk doğdu mu canım doğunca zaten havaya göre ayarlarsin şimdiden düşünme, eksiği varsada doğunca anliyorsun alırsın rahat ol, ve kesinlikle bebegi kat kat giydirip terletme çünkü çocuklar terleyince hasta oluyor sıcağa alıştırma çok 🙂
MomsZe momsturk evdeyken sıkıntı yok ama dışarı çıkarken aynen bu dediklerini yapacağız ben çok dışarı çıkarmam hastane-ev arası bir tek yinede şu tulumlardan almayı düşünüyorum https://ty.gl/imxuw0pr1n
momsturk MomsZe link açılmadı ama tahmin edebiliyorum astronot tulum gibi olanlardan galiba. Ben de onlardan aldım dışarısı için en güzeli.