asude456
Canım 180 yüksek Bi değer. Sınır 140. Hatta 140 ı geçince gebelik şekerine giriyor. Benim 162, 164 çıktı diyet yapıyorum. Açlık tokluk ölçüyrüm yemekten bir saat sonra 140, iki saat sonra 120 en fazla çıkmalı. Bazen ben de de yüksek çıktığı oluyor ama bol su yürüyüş yoğurtla dengelemeye çalışıyorum gerçekten sıkıntılı bir durum bebeği mayıştırıyor hareketsiz bırakıyor ve kilolu oluyor. 34 haftalıkken 2736 gr Dı bebeğim.