Merhaba hanımlar 2 gebelik yaşadım 1 düşük 1 kürtaj bunun sonunda genetik inceleme yapıldı homozigot mutant tespit edildi önemli değil dedi 3 ayrı doktorla görüştüm şuan 7 haftalık hamileyim ve gittiğim kadın doğum doktoru direk oksapar başladı sabah akşam bu durumu yaşayan anneler varmı neler yaşadınız tekrar bebeğimi kaybetmekten çok korkuyorum