Hikari inanın aynı tepkiyi bizde alıyoruz. Erkek olcak Ekin ismine karar verdik ve ben alıştım da 34+4 haftalığız eşime iş yerinde Ekin kız ismi vs vs diye bir sürü salak saçma tepki vermişler. Birkaç gün önce eski iş arkadaşımla karşılaştım ilk kez hamileyken gördü beni şaşırdı bayağı önce cinsiyet sordu, sonra ismi ne diye sordu Ekin olcak inşallah dedim Ekin mi koyacak başka isim bulamadınız mi dedi.
Millet sadece eleştirmek için konuşuyor, soruyor. Gören zaten bir şey danışmadan akıl fikir veriyor bir gün birini doğurmadan haşlayasım var.