busra1997alpaslan2021 benimde aynı canım ekim sonu ama 15ine kadar herşeyim hazır beklicem Allah nasip ederse ekimin ilk haftası temizlikçi gelecek ben baya ağırlaştım ikinci gebelikler zor geçiyor malum, ilkinde bende senin gibi kendim yapmıştım hiç bi zorluğum yoktu. Ekim başı yap bence temizliğini baya zaman var arada yine kirlenir