Cansusuem 34. Haftadayım Regl sancısı gibi şuan bende oluyorum. Bebek baskı yaptığı için oluyor dedi. Hatta dedim ya evde dogurursam. Güldü ilk hamilelikte hemen doğum olmaz zaten anlarsın dedi. Sanırım öyle adet sancısı gibi değil daha farklı oluyor. Suyun gelirse, kanaman olursa, düzenli sancin olursa hemen gel dedi.