aselnannesi Ben bel ağrım çok şiddetliydi ve kasık ağrım oluyordu bazen böle keskin bir ağrı girerdi özellikle gece uyurken ağrısından çığlık atıp uyanırdım bu şikayetle bugün randevuya gittim düşünün giderken bile kasıklarıma ağrı giriyordu 10 dakikalık yolu 30 dakikada gittim