ArzuDerinD Kizlar merhaba 2 gundur ozel bolgemde kemigime baski hissediyorum yururken bi agri yaşıyorum yani çatı mi bilmiyorum hic ama yasayan var mi 29 haftalik gebeyim
Tugce-ylds ArzuDerinD evet canım normal ara ara oluyor geçiyor o 29 haftalıkken bende de çok olmuştu şuan 33 üm
ArzuDerinD Tugce-ylds doktorunuza danıştınız mi peki benim kontrolm ay sonu o yüzden arada gitmek istemiyorum onemli bi durum mudur
Tugce-ylds ArzuDerinD evet canım bebek büyüdüğü için baskılar normal artık dedi telaş yapılacak bir durum yokmuş 😊