Bfduam hemde çooook yıprandık eşimde bende benim ailemde ablamın kocası bile üstüme düşerdi bir şey olmasın diye 5 sene sonra biraz ara verip tüp bebek yaptıralım dedik türbeye gidin dedi kayınvalidem gittik tabi bende stres tavan türbeden geleli iki hafta oldu real olmadım kan verdim beta 1200 küsürlerde türbedeki hoca sen zaten hamilesin ama bilmiyorsun demişti sonra kızım doğdu 6 aylık olunca bıraktık korunmayı olmadı 5 6 ay türbedeki hocayı aradım dediğini yaptım gene hamile kaldım hemde ikizlere şimdi Allah’ın izniyle iki tane oğlum olacak