ogretmen_anneee 23 haftalığım. Arada bir bende sizin gibi aşağıda hissediyorum bebegimi. Öyle aşağıda olduğundada yürümekte güçlük cekiyorum değişik bir his ve acı oluyo. Ama uzun süreli aşağıda durmuyo. Bide ben hem böyle olduğunda hemde bi yere toplanıp kaldığında canım acidigi için karnima hafif hafif tık tık yapıyorum. Yada doktor bebek hareketlensin diye biraz bastiriyo ya öyle yapıyorum değiştiriyor o zaman olduğu yeri. Canım acimasa belki yapmam ama cidden aciyo, özellikle yürürken…