Ada_kacira 3prensessannesii bizimde sezeryan olacağı için şubatın 27 gibi görünüyor 15 haftalığız 🙈☺️
Deletedmom_33 3prensessannesii 17+2′yiz 🥰 19 Şubat görünüyor ama sanırım o kadar beklemeyiz sezeryanla 38 de alır bence tüp bebek olduğu için
Esraz Ada_kacira bende aynıyım 15 haftalık sezaryen eşimin doğum günü ile oğlumun doğum günü aynı olacak gibi 🤗
Ada_kacira Gulsgnc benim ikinci gebeliğim canm kızım 2 buçuk yaşında şuan suyum fazla olduğu için kordon dolanma riski vardı hemen aldılar oğlumda aynı şeyleri yaşamam inşallah ama sezeryanlar 38 haftalık olunca alıyorlar ☺️
Yamacin-Annesi 3prensessannesii şuan 5 Şubat gözüküyor ama erkende gelme ihtimali var heyecan dorukta git gide günler yaklaşıyor 😍
3prensessannesii 3prensessannesii ay bakalım bizleri neler bekliyor bende 18+3 um doğum muhtemelen 15 şubat falan 🌼
Handan_65 Bende 17 +2 şubatın 15 inw falan denk gelir diye düşünüyorum cinsiyetler belli mi kizlar benim kizcem olacakmış Cinsiyet partisi yapacaktım olmadi bir türlü yapamadm neyse bende hamile çekimi yaparim 😀
nlycltk Handan_65 bu şubattakilerin kız heralde çoğunluk ya bana da 16 da kız dedi doktor geneli okuduğum kadar kız 🤗
Ayserdemce nlycltk bende 17+3 üm kız dedi iki doktor da inşallah kızım olur çünkü iki tane oğlum var 😍doğum 22 Şubat gibi dedi sezeryan olacak bakalım hayırlısı
nlycltk Ada_kacira Aa bende erkek hissetmiştim aslında herkes kızın olcak diyordu ama bnm içimden erkek geçiyordu kız olcakmış 🤗 çoğunluk hep diğer postlarda kız vardı yada erkek anneleri yazmamış olabilir 🤗
GSenayG Bende 17+3 🥰 bende subatın ikinci haftası falan olur diye tahmşn ediyorum 🤷🏻♀️😁 kontrole girtiğimde sorucam tekrar doktora
Ada_kacira nlycltk olabilir canm bizimkinizde değişme ihtimali var 20. Haftayı bekliyorum detaylıya gitçem inşallah değişmez doktor değişmez testislerini gördük dedi ama teredütlüyüm hayırlısı artık ☺️
Handan_65 nlycltk Aynıyız bende baya erkek diyodum yanlış tahmin ama bir ara eşime bir ara seslenince aniden kızın seni özledi dedim Allah söyletti demekki