Mom7272 teşekkür ederim 🙏 Sondayı ne takarken ne çıkartılırken canım yandı hissetmedim desem daha doğru olur.Acısa bile eminim saniyeliktir.Girip çıkmam 45 dakika sürdü 15.dakika da çocuğumun ağladığını duydum.Anestezi uzmanı o kadar iyiydi ki benimle hem konuştu hem işlemini yaptı o yüzden acımadı kendini kasmazsan acımaz zaten.İz konusuna gelirsek doktor özel bi krem verdi umarım geçer izi☺️Benim sabah 8.30 da yatışım yapıldı o yüzden 1 gece kaldım iyi hissettiğim için tabırcu oldum.Sütümde hemen geldi zorlanmadım:)