15 Eylül sabah 7.20 geçiyordu saat karnıma bi ağrı saplandı çıktı sonra kalktım kahvaltı hazırladım yedik eşim ve kayınbabam gitti bu arada eşimin ailesinin evleri yandı beraber yaşıyoruz kayınvalidem de evde yoktu evde yalnız kaldım bulaşıkları az olduğu için elimde yıkadım sonra yattım biraz her zaman sancım olurdu yarım saat falan karnımın içi sancırdı ama bu sefer farklıydı bianda geliyor saniyeler içinde geçiyordu eşime söyledim haber et bişey olursa dedi saat 12 falandı aradım anneni getir gidelim diye aradan 15-20 dk geçti kayınbabam aradı sandım ki eşim babasına söyledi hazırlan anneni yolda alırız diycek ne dese iyi yemek hazırladın mı geliyoruz yemek yaptım yedik kayınbabam iş sayyor tabi eşim söyledi hastaneye gitcez diye kayınım da var benim ağrıma inanmadılar niye daha önce demediniz yemek hazırlattık bide diye de üzüldüler neyse bide bulaşıkları yıkadım hazırlandık gittik doktor ultrasona koydu 10 güne kadar anca olur dedi nst ye bağlayalım bakıyım gidin dedi nst de sancım çıktı doktor şaşırdı açıklığıma baktı 4 cm olmuş sen hiç belli etmiyosun seni gönderemem dedi sonra yatış yaptık geceden sonra olur dedi odaya geçtik midemi boşalttılar nstye bağlandım saat 5 de yatışım yapıldı 6 da benim ağrılar bianda sıklaşıverdi o kadar hafifti ki bianda sık sık ağrı girmeye başladı hamşire 8 cm açılman var dedi doktoru aradı saat 7 de doğumhaneye alındım 7.20 de dünyalar güzeli kızım kucağıma geldi doktorum zor yetişti hızlı bi doğum yaşadım ama kordon inceymiş içimde parça kalmış anestezi geldi 15 -20 dk uyudum benimde doğum hikayem böyle biraz uzun oldu ama kusura bakmayın