deletedmom87894 Kızlar hamileler hormonlardan dolayı herşeye ağlanıyor filan diyorlardı 6 haftalığım henüz öyle bişey yok😂sizlerde duygusallık ne zaman oldu
Yamacin-Annesi deletedmom87894 ben normaldede çok duygusaldim şuan daha fazlayim 😂 herseye ağlıyorum 😂 20 haftalığım
Aylinak1n deletedmom87894 her gebeden farklı bence bende duygusallık yerine aşırı öfke, sinir harpleri yaptı. Sinek niye uçuyor diye öfkelenecek bi yapıya sahiptim 36dayım hala öyleyim, tahammülsüz ve öfkeli he bide göbekli 😅
Bir_tospik_beklerken deletedmom87894 ben normalde herşeye ağlayan bir insandım yani reklama üzülsem ağlardım gebeliğimin ilk gününden beri tam tersini yaşıyorum 😄
Esragnss deletedmom87894 sur daha bunlar iyi günlerin merak etme 😂😂😂😂sonlara doğru görcem ben aeni beni ilk aylar tavşan gibiydim aglama sızlama yoktu şimdi 30.haftamdayım uçan kuşa aglayasım geliyor 🤣🤣
Merveelisa deletedmom87894 ben o haftalarda açlıktan ağlıyordum bulantı kusma dan yiyemedigim icin 🤣 sonra ota b*ka ağlar oldum işte 🤣 bazen yürürken yoruluyorum eşim noldu diyo ağlamak istiyorum diyorum sjjsjs
Esragnss deletedmom87894 hareketten yana bir sorunum yok çok şükür 30. Haftamdayım şuan ama bazen sabah kalkınca belim agrıyo uyuyamıyorum geceleri bide yokaa genel olarak hep iyiyim bomba gibi çok şükür hiç aglamazdım bu aralar duygusal bir jelibonum sadece 🤣🤣🤣
Esragnss deletedmom87894 amin cümlemize inşallah hepimiz sağ salim alırız bebeklerimizi kucağımıza ❤️🥰