-Arya- Arkadaşlar merhaba. Ablamın testine bakabilir misiniz sizce gebelik var mı? Biz çok silik çizgi görüyoruz ama emin olamadım umut vermek de istemiyorum 🥰
minibiri -Arya- bende gördüm o çizgiyi sanki daha regli tarihi gelmeden yapılmış gibi test. ilk 10dk içinde görüldüyse sonrasında değilse var bence
Nazlii__ İkinci çizgiyi göremedim ama eğer belirtiler falan varsa kan testi yaptırın ben evde test yaptığımda çıkmamıştı kan testimde çıkmıştı
Annewith Baska marka testle denemenizi tavsiye ederimbu testte ne hikmetse hep 2. Çizgi çıkıyor hamilelik olmasa bile 🙈 insallah vardır hayırlısı olsun❤️