Hayırlı akşamlar kızlar kusura bakmayın söylemesi ayıptır ama bunu yaşayan var mı diye sormak istedim vajinasinin bir dudağında 3 veya 4 yerimde arı sokmuş gibi şişlik var diğeri normal ama öbür tarafta 3 yerde küçük şişlikler var olabildiğince havalandırma hatta söylemesi ayıp çamaşırsiz geziyorum evde ama 1 aydır geçmedi yaşayan var mı böyle Bi durumu doğumuma 1 aydan az kaldı bu arada