Bel ağrısını geçirecek bişey var deyin nolur bu nasıl acıdır 30 haftaligim riskli gebeliğim var oturmak bile yasak diye bir haftadır hep yatıyorum ama bugün bı doğum gününe gittik bir iki saat zor oturdum eve geldim kaburgalarim belim çok agriyo yatıyorum ama belim kopacak sanki 😭😭