Aysegul9371 Zezeeeyyldrm bende onun hastasıyım orda doğum yapacağım tanidigm biri acil sezaryen oldu memnun kaldı. Ayrıca burdan da memnun kalanlar vardi
minnakanneeee Zezeeeyyldrm bende onun hastasıyım daha doğum yapmadm ama normal doğum 2250 sezeryanda 2400 denmşti
Zezeeeyyldrm Aysegul9371 bende bir aksilik olmazsa cuma olacam eğer salı sıkıntı yoksa ben sezeryan ücretini sormadım sizin var mı bir bilginiz siz ne zaman doğum yapacaksınız.
Aysegul9371 Zezeeeyyldrm benim daha var ocakta inşallah ama ücretlerin uygun olduğunu duymuştum iki bin diye biliyorum ama kendim sormadım daha var diye dogumuma arkadaş demsti
Zezeeeyyldrm minnakanneeee oldum canım 2500 sezeryan dediler eşim polis memuru diye 1900 verdik sanırım.