Mavi_ duydugun kadarıyla Emre Yalçın ve Necati Kaya en iyi ilgili doktorlardan. Ve gebe okuluna kayıtlıyım ebeleri de ilgili odalar tek kişilik normal doğum sa kendi kaldığın odanda yapıyorsun. Doğumhaneye falan gitmiyorsun. Pilates topuna kadar herşeyleri mevcut yardımcı oluyorlar sana . Ebe okulunun verdiği bilgileri aktarıyorum. Ben daha hiç muayeneye gitmedim Elazığ’da olmadığım için.