Semaa53 Kızlar adetime 9 gün var test yaptım negatif çıktı erken mi yaptım gebe olsam bile yanlış olabilir mi??
Zeyfey20 Halen 9 gün var bir gün bile geçikmemiş acele etme akışına bırak böyle devam edersen bu stresle olmaz zaten
seri4270 Semaa53 çok erken ben adete bir iki gün kala yapmıştım çıkmadı adet gecikti yaptım silik çıktı
oznurack Semaa53 gebelik ilk kanda sonra idrara yansır canım baya erken idrar testi için. Erken gebelik testi içinde gününden ½ gün önce yapmak daha iyi diyorlar. İnşallah vardır bebiş 🙏🏻
ikimelekannesii22 Semaa53 benimkinede 6 gün var çıkmaz diye yapmıyorum gecikince yapıcam gecikirse tabi😏