Azra57 Sezeryan için en fazla 39. Haftaya kadar bekletiyorlar zaten ağrı sancı olmaıdğı müddetçe bana da tam 39. Doldurduğum güne gin vermişlerdi o gün gittim ve doğumum oldu, asistan değil tabikide gayette uzman doktorlar tarafından yapılıyor sezeryan niyekim bir ameliyat sonuçta kim diyor asistanlar yapıyo diye kulaktan dolma bilgilere itibar etmeyin derim normal doğumda bitek ebe ve asistan doktorlar bulunuyor diye biliyorum ama onda da yine uzman doktor başında duruyor🤷🏻♀️ benim ameliyat ekibim en az 10 kişiydi 2 tane büyük doktor vardı zaten vede alanlarında en başarı doktorlarmış birinin adını biliyorum oda Alper bey eli o kadar hafif ve hızlıydıki ona giden herkeste çok memnun zaten çok iyi bir doktor 🥰