Kızlar 38 haftalik olduk tam. Geçen hafta 1 parmak açıklık var sancin olmuş rahim ağzında yumuşama var demişti doktor. Bel ve sırt ağrılarım çoğaldı, akşamdan beri bebek kasiliyor, sanki alta doğru vuruyor idrar hissi gibi aynı. Gaz sancısı gibi sancılarım oldu bi ara şuan geçti. Bunlar yalancı sanci mi ?