raziye2709 çevremden 2-3 kişi söyledi boyu büyüyor en aynı kalıyor o yüzden çocuk gene rahat sığmıyor dediler bana da mantıklı geldi. Kuzenim öyle almıştı yıllar önce şimdi kızı 9 yaşında yatak büyüdüğü halde rahat yatamıyo başka yatak alıcam diyodu. Madem büyüyünce tekrar yatak alıcam o zaman şimdiden ya beşik alırım büyüyünce yatak alırım ya da direkt montressori alırım dedim ama 🤷🏼♀️🤷🏼♀️