Arkadaşlar doktor bana klomen tedavisi verdi 3 ay kullan dedi. Benim ilk kutum bitti adetin 3. Günü başlamamız gerekiyordu. Şimdi tekrar kutu aldım devam etmeli miyim yoksa yine adeti mi beklemeliyim 😑. Doktora da sormayı unuttum… Sizin tedaviniz nasıldı