Ygmr61 Tam 38. Haftamdayım 1 haftadır çok sancım var 70 i buldu.Bugün gittim 1 cm açıklığın var evde sancını çek dediler geldiğimden beri ılık su pilates topunda zıplıyorum.Sizce açılmak ilerler mi doğum ne zaman olur belime sancılar hala vuruyor 😔
15kasim Ygmr61 canım perine masajı, ilişki, pilates topunda ileri geri hareket, hurma bunları dene umarım bi an önce sağlıkla yaparsın doğumunu 🤍
zeynepin_annesiiii Ygmr61 benim de sancım bugün başladı . İki parmak açıklık var . Bir hafta sürebiliyo mu bu sancı 🤦🏻♀️
Egeninannesi_16 Ygmr61 bebek hemşiresiyim canım bu kişiden kişiye değişir ama açıklığın oluştuysa ilerlemesi muhtemel kendini sakin tut en önemlisi şuan bebeğin için sensin pilatese devam ve aklını başka biryere vermeye çalış
FatmaNur_ Ygmr61 canım Perine masajı yap Pilates Yarim saat kırk dakika gündüz yarim saat kırk dakika akşam yürüyüş Memelerine yağla masaj yap Gün aşırı ilişki Bi de hurması kaynatıp suyunu iç hurmalar da ye Doktorun dedikleri bu kadar🥰 inşallah işe yarar canım
Ygmr61 15kasim 15kasim amin Allah razı olsun 🙏🏻 Meryem ana otunuda koydum bakalım inşallah bir an önce doğururum
Ygmr61 zeynepin_annesiiii benim sürdü ya dün Garp şekilde birden kesildi hamile değilmişim gibi oldu sanki bugün nefes kesici bir sancıyla gittim doğum başlamış dediler
Edera zeynepin_annesiiii nasıl sancılarım var tarif edebilrimisin acaba ya benimde bugün var ama çok stresli bol ağlamaklı bi gün geçirdim hala da moral sofor tabi bari bebek gelse diye bekliyorum
zeynepin_annesiiii Ygmr61 o şuan yatış mı yaptılar canım sana açıklığın ne kadar . Bana da dedi doktor . 2 gün 3 gün belki bir hafta sürebilir sancıların dedi .
Ygmr61 zeynepin_annesiiii sancını evde Çek burda durursan suni sancı vermek zorunda kalırız o sancılara açılma olmazsa sezeryan istersin o yüzden evde Çek sancını 10 dakikaya bir düştüğünde gelirsin dediler 1 cm açıklıkla evde çekiyorum bakalım yarım saatte bir geliyor
zeynepin_annesiiii Ygmr61 ay bide doğurabilseydik . Bide sezeryana dönerse bu sancıları boşa çekiyoruz 😂
Ygmr61 zeynepin_annesiiii sorma ya herşeyiyle çok zor sezeryan gecenin 22.30 ü olmuş hala pilates topunun üstündeyim 😅
gulsumklc2 Ygmr61 Allah komaylıkla dogurmanızı nasıp etsin sancınız cok mu subbessebila yesserahu dyin bol bol
Ygmr61 Egeninannesi_16 Doğumdan çok korkuyordum her kontrole gittiğimde ağlıyordum.Doğum başladı dediklerinden beri önkoşulsuz gitti içimde Allah sabrını veriyor gerçekten çok teşekkür ederm 🙏🏻