Ben oğlumda kullandım canım güzel bır bıberon bıraz gazını azaltmıştı ama ben doğumdan sonra yüz felcı gecırdım ilaçlar yüzünden sütü kesıp mamaya döndük o evrede aldım bıraz ucretlı bır bıberon 4 aya bebegın gaz sorunu kalmazsa genelde bıtıyor çünkü bıde anne sütü daha kolay sındırılıyor gaz sorunu belkı kalmaz o kadar para vermene bır bıberona belkı gerek kalmaz ama sımdıden alıştıracam bıberona dersen tavsıye ederım