Kızlar 12.haftamdayım 4.haftamda ilk kahverengi Akıntı olmuştu sonra arada oluyordu bir ara progestan çok kullanmıştım geçmişti şimdi 2 gündür yine kahverengi akıntı oluyor :( en son dün doktora gitmiştim baktı bişey yok dedi ağrı kanama olursa gel dedi dün farklı bir hastaneye gitmiştim kendi doktorum bana olabilir böyle akıntılar normal demişti ilk başlarda kesenin etrafında lekeler vardı azalmış demişti şimdi çok tedirgin oluyorum yoğunlaşır mı bir zararı olur mı bebeğime diye endişeleniyorum benim gibi bu durumu yaşayanlar hayırlısıyla evladını kucağına alanlar var mı :((