Hangi lense baksam göze taktiğim yada takanlarin fotolarinu inceledigim an ortadaki pupil boşluğu itibariyle gözünün biri anyaya biri Konya’ya bakıyor gibi duruyor .
Bu sorun neden kaynaklı bilmiyorum
Hareli lens de hiç sevmiyorum
Lenslerinizi nereden alıyorsunuz marka öneriniz var mi
Göz rengim ELA