24 haftalık gebeyim 21 haftalıkken bebeğime agır kalp hastası doğumdan sonra ölür dediler bunun üzerine 6 doktor gezdim HEpsi aynı şeyi söyledi ölü doğum yap dediler ama ben onun karnımda kalbini durdurmak istemedim doktorlara inanmalı mıyım yıllardır çoçuğum olmuyordu tüp bebekle gebe kaldım ne olur dua edin fikir verin bana allah rızası için