Arkadaşlar merhaba bugün şeker yüklemesi yapıldı. İlk saat 77.6 , 2.saat 196.6 , 3.saat 134.4 çıktı . Doktora bu sonuçlara göre “maalesef 1.saat yüksek. gebelik şekeri var bu durumda.. diyetisyene gidelim şeker takibi yapalım.” Dedi. Diyetisyene gidip ne yapıcam ? Ne kadar ücret ödeniyor. Fikir verir misiniz ?