aysenur11 Kızlar adetim 3 gecikti bu gün idrar testi yaptım silik çıktı kan verdim 10,36 çıktı değer çokmu düşük acaba pazartesi doktora gidecem.
kalpatisi_ aysenur11 yok canım daha yeni oluşmuş :) önemli olan sağlıklı bi artış bende 32 ile öğrenmiştim. Allah sağlıklı bi gebelik nasip etsin ❤️
aysenur11 kalpatisi_ amin canım benim bir kez kimyasal yaşadığım için tedirgin oluyorum Allah tüm herkese nasip etsin inşallah 🥰