Oze1982 Merhaba arkadaşlar 39 yaşındayım ve son kez sansimi bulent tirasta denemek istiyorum giden memnun kalan varmi maliyeti ne tuttu benim genetik taramalı tup bebek yapmam lazim lütfen giden yardımcı olsun
mom130 Oze1982 Benim kuzenim gitti beş yıl önce 25 bin gitmişti şuan ikizleri var 4 yaşında dondurulmuş embriyosu da var yine yapıcak
Deletedmom15262 Oze1982 ben 2019 yılında negatif sonuç aldım bu sonuç böyle diye kötü yada iyi demek istemem pahalı gereksiz iğne ve ilaç veriyor tüp bebek kişiye göre yapılmalıdır herkese aynı protokol yapmaksa doğru olmaz prp de hikaye inanmayın tutan olmuştur ama çok düşük oran