Milkshakee müslin yeterli oluyor bebeği sarmak için. Zaten kat kat giydiriliyor bebekler. Bir de battaniyeye sarınca sıcaktan bunalıp emmiyorlar çünkü bizim gibi terleme sistemleri (ısı regülasyonları) yok. Vücudunun bütün sıcağı içeride kalıyor. Hastane çıkışının birinde eldiven, şapka, çorap varsa çantaya birer tane daha ekleyebilirsiniz. Bana şimdilik hastanede takın ama eve gidince çıkarın demişti hemşireler. Ben hastaneden sonra eldiven, şapka, çorap giydirmedim o yüzden, ki Aralık’ta doğum yaptım. ☺️ Benim de kanamam çok oldu. Dependden taşıyordu, sürekli gecelik değiştirmek zorunda kaldım. Terletmesi de cabası. Hastaneden verilen lohusa pedleri daha çok işimi gördü açıkçası.