Pambix Umudayolculuk36 İlk gebeligimde 34 ye dönmüştü hatta kanala girmis kadar yüzünü bile gorememistik..o zmaana kadar hep tersti.. şimdi ki gebeligimde 32de en son yan duruyordu karnımın ortadaydı.donmemisti zaten sezeryan Olcam pek birşey ifade etmiyor 😁
Nelmali Umudayolculuk36 19dan beri bas aşağı arada bir iki kere yan döndü onlar da birkaç gun kalıp yerine geri geldi
ggkca Umudayolculuk36 Benim bebeğim 19. Haftada makat gelişti, 20.hafta da baş geliş olmuştu. Doktor doguma kadar daha çok döner demişti. Kanala girmediği surece dönmesin de sorun yok.
Sedacannn ahh inşallah bnmki de döner 35 olucam hala aynı pozisyonda dönmesi için bir şey yaptınız mı
citlenbigim2212 Umudayolculuk36 bende şuan 30+1 deyim 24. Haftada başaşağı döndüğünü öğrendik halen daha o şekilde
2prens-annesii Umudayolculuk36 İlk oğlum 32. Haftada dönmüştü. Bu oğlum ise 28. Haftamda gittiğimde doğum pozisyonu almış dedi doktorum bakalım hayırlısi 🌸