Öncelikle çok geçmiş olsun. İlk haftalarda ben de yaşadım aynı sıkıntıyı. Bebeğim aşağıda oldugu için olmuş o akıntılar hap kullanıp istirahat ederek durumu kurtardım. Bence ihmal etmeden doktorunuzla görüşün. Belki de yerleşme kanaması vs.degildir,her iki türlüsünu de düşünmek lazım riske atmamak adına.