_Mother_ Dilossunuzzz bence herkesin aynı olmayabilir bana da hep kanlı koyu kahve şeklinde olur demişlerdi ama benimki yumurta akı kıvamında jölemsi birşeydi
miracinannesi1 Dilossunuzzz Yani ben de bu postun aynısını açtım ama bir kişi bile yazmadı ne yapmak gerekiyor öne çıkmak için
Dilossunuzzz _Mother_ ya benim dün böyle sarı renkte afedersiniz sümük gibi birseu geldi acaba dedim nişan mi
Defne0 Dilossunuzzz benimkide kız canım doktorun. Doğumuna ne zaman diyor kız çocukları 40 haftayı bulmaz diyorlar
AseLenaMom Dilossunuzzz Bende 36+3′üm bendende geliyor aynı bu anlattığın gibi ama nişan farklı birşey 🥰
Defne0 Dilossunuzzz anladım canım benim ayın 29 da randevum benide burdan bilgilendirirmisin kontrolünden sonra
Dilossunuzzz Dilossunuzzz salı gününe tekrar randevu verdi ntsde birazcık sancim çıktı ama normaldi hersey doktorun dediğine takılı kaldım şuana kadar hiçbir sıkıntı yoktu oysaki