Aylinak1n ben 37. Hafta için prematüre demedim, doktorun bebeği alacağı hafta o. 36dan sonra da doğurursa da prematüre değil. Ama hanımefendi 37 den önce doğurmak için tavsiye istiyor, 30. Haftadan verilen tavsiyelere uyarsa 36dan önce doğumu başlatma durumu olabilir demek istediğim buydu 😊