Kızlar bugün biontech 2. Doz aşımı oldum sabah 11 de ve öğlen bebeğim hiç hareket etmedi çikolata vs her şeyi denedim ama etmedi.karnım sürekli kasıldı gergindi. Saat 6 da soğuk üzüm yiyince başladı ama tekme atmıyor yine sadece titriyor bir anda yada dönüyor kayıyor o tarz şeyler hissediyorum ve hala kasılmalarım var bebek etkilenmiş olabilir mi🤔 ve mide bulantım var