Kraa195 Cinsiyeti ne zaman öğrendiniz bebiişlerin♥️🥰 birde 2 li tarama testi ne zaman yatırdnız? 30unda randevum var 12 haftalık olacağım
dlrglnc Kraa195 Biz 12+3 te testi yaptırdık . Fakat benim inat çoçuğum bize el sallayarak biraz daha bekleyin dedi inşallah 29 ndaki muayenemizde öğreniriz. 🤷♀️🙈😊
Sgnn 1 ekimde 12 haftalık olucam ikili test yaptırmamaya karar verdim. 1 ekimde doktorum cinsiyet için tahminde bulunucam dedi duruşundan yada farklı yönlerden de anlayabiliyoruz dedi