Gul_hamad Bende 😍 cok az hissediyorum oglumu. Gunde bir ya iki kez.en cok sabahlar babasi ise gittiginde hissediyorum bide babasina dolundugumda. Kiskanc mi ne ? 😆
Bebegimibeklerken__ Gul_hamad bizim kız da babasına hiç tepki vermiyor henüz hissedemedi babası çıldırıyo 😂😂
Bebegimibeklerken__ Tugbatatli canım instagramdan sen mi ekledin tanımadığım kişileri kabul etmiyorum da normalde öyleyse tekrar at 😘