Merhaba herkese, Ekimin ilk haftalarında doğum yapacak annelere bir sorum var. İç zıbını yani atlet gibi giydirilen zıbını kısa yarım kollu mu tercih ettiniz uzun kollu mu? Hangisini giydirmek daha doğru olur. Hem uzun kollu hem kısa yarım kollu aldıysanız kaçar tane almalıyız? Yenidoğan mı olmalı 3 aylık mı ?