Zeliha272727 Kizlar virus varmi yokmu bilmiyorum ama basim bogazim agriyo yasayan geciren annelerimiz varmi
Gizemin-minnakI @Zeliha272727 şuan salgın da var . İshal kusma halsizlik .grip gibi . Bende kovid değilim . Balkonda üşüttüm maalesef . Bugün doktoruma sordum . Ihlamur iç bol sıvı tüket dedi .
Nihal19 Benimde iki gündür baş ağrısı ve öksürük var sanırım hava değişimi yani inşallah öyledir geçmiş olsun çok