dilaraemral Kizlar anlatamayacagim kadar çok acı çekiyorum 4 gün oldu dogum yapalı dogum sancisindan çok dikis agrisi çekiyorum ne yapacağımı şaşırdım geçmiyor oturamıyorum kalkamıyorum iyileşmjyor yaşayan varmi
Demetslt dilaraemral bi 20 gün kadar o acıyla yasiycan maalesef😥😥 bi kaç güne azalır bi tik daha ağrısı kuru tutmaya çalış dikisleri . Batikon kullan bide
Nazo4033 dilaraemral bide normal doğumda toparlanma süresi daha hızlı diyolar 20 gün sürüyorsa sezeryandan farkı ne ondada 2 haftda kendini toplamaya başlıyon
Papatya2768 dilaraemral canım bende ilk doğumda yaşadım su değdirme kendihaline bırak devamlı kuru tutmaya çalış zor bir süreç malesef dikişler mahvediyor o yüzden şimdi 2. Ye hamileyim çok korkuyorum
dilaraemral Nazo4033 toparlanmak kolay dediler normal yaptik daha beter yataga bağlandım hic sorma ya
dilaraemral Papatya2768 e kanama da oluyorsun oturma oturamıyorum kalkamıyorum yeni yeni kuru tutmaya başladım ama djkis ağrısı çok fena napcagimi şaşırdım ya