Zeytin20 Ay cinsiyetimizi öğrendik 👧🏻 Oğlumun kız kardeşi oluyor 😍🌸 şükürlerim sonsuz ❤️ Ve haftamı 13+1 olarak değiştirdi doktorumuz. 25 Mart doğum görünüyor 🙈
Sedaaaa2 Zeytin20 ay darısı bana inşallahhhh ilk gebeligim 12 de bebiş göstermedi 16 yı bekledık sabırla salı randevumuz var gerçi doktor 16 da soylerım dedi ama korkuyorm gostermıcek die 🤣
Zeytin20 Misa34 bugün öğrendim 12+2 ama doktor 13+1 yaptı öne çekti 🤗 zaten bugün tarama ve cinsiyet vardı. Regl öncesi olabilir bugün emin olucaz demişti. Oğlumu da 12. Haftada öğrendim 🦋
Sedaaaa2 Zeytin20 kız valla cıkolata ye vısne suyu iç dedıler o haftalardada nasıl bulantım vardı ittire kaktıra yedık ıctık yok valla o degil bi de baby shower yapacaz pasta süsler millet hep ayarlandı bi de göstermezse ah şimdiden topu eline aldı demektir 🤣🤣
Zeytin20 Sedaaaa2 ahahaha bu çocuklar bizi doğmadan komedyene döndürüyor 😂 ben hiç bişey yemedim hatta 2.5 saat önce yemiştim. Bide üzgün girdim. Bende önce taraması sonuçları çok kötü geçen ağlama krizine giren bi anneyi gördüm.