Nazo4033 Özel sektörde çalışan anneler doğum iznine ayrıldıgımız da devletten alacağımız para haricinde iş yerimiz maaş yatırmaya devam ediyor mu?
leylasmomm Nazo4033 Ben çalışma bakanlığını aradığımda şirket insiyatifinde dedi ama kurumsal da olsa hiçbir şirket zorunda olmadığı bir ödemeyi yapmak istemiyor 🤷🏻♀️ eğer işe girerken imzaladığın sözleşmede bunlar belirtildiyse yatırırlar yoksa sadece devlet ödeme yapıyor. Ben 2 ay heyet raporu aldım sadece devlet ödemesi aldım ki Ankara Şehir Hastanesinde taşeron bir firma üzerinde çalışıyorum oldukça kurumsal direk devlete bağlı yani 😊
ugr90 Şirketinize sormanız lazım , şirketiniz normal maaşınızı ödemeye devam edip siz SGK dan aldığınız parayı şirkete verebilirsiniz veya şirketiniz maaşınızı ödemiyorsa sadece SGK den ödenen ücreti alabilirsiniz