Evet canım darısı başımıza inşallah benimde adetime 1 hafta kala ilk defa kahverengi lekelenmem oldu sonra açık pembe renk leke geldi ama çok sancım oldu normalde o sancıyla hemen adet olmam lazimken lekenmeden sonra oldum test yaptım önce silik çıktı sonra dağıldı yarın ilk idrarırimla yapacam pazartesi de kan verecem çünkü annemde adet olmasına rağmen hamileydi inşallah benimde oyledir