sedaemlik cü haftamiza girdik şiddetli şekilde bulantım kusmam daha çok arttı azalması gerekirken devam ediyor böyle olanlar var mı 🤢
unemere sedaemlik benim yaklaşık 18-19. Haftaya kadar geçmemişti çok fenaydım limon koklayarak uyuyordum çok zor Allah kolaylık versin inşallah sizinki de bir an önce geçer 🌸
KadersizMelek asyaebrar 26.hafta hala kusuyorum sabahları gün içinde de hep bulantı var bazen kusma da 😢
Melek1111 Bende öyleyim hastanede yattım 1 hafta serum tedavisi iyi gelmişti ama çıkınca tekrar başladı .prilam kullanıyorum o da pek işe yaramıyor .Bence hastaneye yatış isteyin rahatlayacaksınız