Skardelen Burcu-112 bende 33 +4um suyun fazla doktor belki erken doğabilir dedi ama inşallah zamanında sağlıklı doğarlar
busrabyrm97 Aynı haftadayiz bna da dedi bir sorun olmayacağını söyledi nst sancı falan çıkarsa ciğer geliştirici fitil falan yapıyorlarmış erken doğum olmaması için
Burcu-112 busrabyrm97 sizin ödeminiz oluyor mu hiç aynı haftayız dediniz merak ettim ne gibi sıkıntılar yaşıyorsunuz
busrabyrm97 Burcu-112 hafif hafif kasık ağrısı ve ayağımda şişlik oluyo normal giydiğim çoraplar bile sıkıyor yani kontrolde her şey normal ama doktor dedi su fazlalığı elde ayakta şişkinlik yaparmış