Hrygkcshn Kimisi diyor ki girmemeli tiksinme geliyormuş kimisi diyor ki girmeli halini anlasın kıymet bilsin 😅 siz ne düşünüyorsunuz
Denizyildizii Hrygkcshn Ay girmesin istemem o halde görsün. Zaten ne kadar sancı çekildiğini falan görüyor kıymet bilecek olan her türlü bilir
greybrde Hrygkcshn bence girmeli ve ne çektiğimizi hangi acılarla dünya ya getirdiğimizi görmeleri lazım
Merveelisa Hrygkcshn ilk dogumumda (normal) çok sordular esin gelsinmi flan diye hayır dedim kesinlikle beni o halde görsün istemedim sancı icinde şimdiki kafam olsa gelsin derdim görsün çektiğim acıları prenses gibi doğum yapmadığımi abartmadigimi
gokcekocyigit07 Elbette girmeli o unutulmaz, harika anı, baba olarak tatmalı, eşe de destek önemli, her şeyden önemlisi bebek ile ilk ten teması çok önemli diye düşünüyorum 🙂👍
Prlpn8286 Hrygkcshn Yani amaç gözüne bir şey sokmak olmamalı. Kıymet bilecek adam her türlü bilir bilmeyen de zaten ne yaparsanız yapın bilmez. Burda amaç o ana eşlik etmek, o duyguyu birlikte yaşamak ve destek olmak olmalı. Ben normal yada sezeryan hangisi olursa olsun girmesini isterim o an elimi tutan kocam olmalı.
Yamacin-Annesi Hrygkcshn eşim girmem diyor bende şuan internete gördüm doğum videolarını atıyorum birazcıkk korkutuyorum abartarak anlatıyorum kiymet bilsin bence 😅
[silindi] Bende istemeyenlerdenim 🙋🏼♀️ o anı görmesin bana Özel kalsın zaten kıymetimi biliyor, zaten sancı çekerken görecek, zaten şimdiden karnımdan elini çekmiyor eli kolu dolu geliyor her nazımı çekiyor. Amaç buysa gerek yok anlamayan yine anlamaz. Ama yanımda olsun destek olsun diyenlere de hak veririm. Ama eşim yanımdayken ben rahat edemem sanki ya
llFatma Hrygkcshn ahh ben sokabilsem sokacak da almıyorlar işte. Mutlaka girmeliler. Ne kadar zor olduklarını görmeleri için. Eşim izin verseler giremem ben dayanamam o haline diyordu da ben zorlardim. Ama göremiyor işte. Aldirabiliyosaniz yanında olsun ben güç alırdım.
S02_ Çocuğu yaparken yanımızda oluyorlar da doğururken mi olmucaklar valla benimkinin olmaması gibi bi lüksü yok sıçarım ağzına 😂🧑🏼🍼
Ayceycev Hrygkcshn bi aksilik olmazsa girecek, bana en çok destek verebilecek kişi, elimi tutması bana güç verir eminim bir de ilk kez bebegimizi birlikte görmek o duyguyu beraber yaşamak istiyorum ben